halts maul kutwijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
Het gaat maar door en door en door en door en door
[ afbeelding ]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijkquote:
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...quote:
Vind het wel ver gaan. Vind het ergens ook wel echt sneu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijk
Hij heeft niets meer te wensen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja aan Marciano is echt niks mannelijks te bespeuren in mijn ogen
Die 2 bern en sasha echt 🤮quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...
Had ik gemist dus dankjewel. Ik moet ook slapen :pquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...
Vandaar dat ik er zojuist ook over begon. Tactisch is het ook totaal geen slimme keuze namelijk. Vanwege KimK heb je al ingangen en contacten bij kamer drie. Ga vervolgens zelf connecten met mensen zoals Jeffrey, Berend, Isaac, GJ, Jasper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:49 schreef pingu66 het volgende:
Dat Marciano (42) niet horendol wodt van die roddelende kinderen. Maar echt,man meng je tussen de groep en doe wat.
Maddy blijkt gewoon echt mega naïef en veeeel te eerlijk. Ja je moet geen prive dingen vertellen aan een open boek toch maddy heeft geen filter en dat siert haar juistquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het wel ver gaan. Vind het ergens ook wel echt sneu.
Logischquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:50 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy is doodsbang van Wanda en toen ze dat laatst op stream zei half huilend kwam er ineens een streamlock. Febo wil wanda niet als pestkop tonen
Inclusief de putten in dr ass primaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft niets meer te wensen..![]()
Die Mevrouw in haar ½blote reetje is voor hem
[ afbeelding ]
Dat ook. Sommige dingen zijn niet zo slim maar het is wel wie ze is denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maddy blijkt gewoon echt mega naïef en veeeel te eerlijk. Ja je moet geen prive dingen vertellen aan een open boek toch maddy heeft geen filter en dat siert haar juist
Ik snap niet dat die man een eettentje/ restaurant runt ( samen met zijn ex) benieuwd trouwens wat voor een toko dat is trouwens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er zojuist ook over begon. Tactisch is het ook totaal geen slimme keuze namelijk. Vanwege KimK heb je al ingangen en contacten bij kamer drie. Ga vervolgens zelf connecten met mensen zoals Jeffrey, Berend, Isaac, GJ, Jasper.
KimK alweer douchenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft niets meer te wensen..![]()
Die Mevrouw in haar ½blote reetje is voor hem
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |