Ja, daaaaag! Het is een volwassen vrouw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijk
Je bedoelt wat er 24/7 uur wordt gedaan in de cos?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenof überhaupt over iemand te schetsen hoe die gene is. Bestaat niet.
Schijt hebben aan iedereen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze context
Of de schaamtequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze context
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.
JAA / De bewoners: Eunice #1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.
Nu ook weer ... het voelt niet als een prettig gesprek..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegd
Dat was wel grappig om weer te lezen.. Vooringenomen, helemaal zelf niet op de vlucht zijn natuurlijkquote:
Er is gisteren €1000 binnengehengeld.. mis ik wat? Of is Jumbo laat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert heeft eigen koffie. Maddy vraagt hem een beetje van zijn koffie te doneren voor de groep.
Bezorgmoment is pas vanavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is gisteren €1000 binnengehengeld.. mis ik wat? Of is Jumbolaat?
Moest wendy daarvoor uit de douche komen of komt ze uit de hottubbbbquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat spinnenweb dat Janet probeert te maken, lukt nog niet heel erg.
Wol ook nog in de knoop:
[ afbeelding ]
Nee, Wendy was aan het zonnen, en was volgens mij blij om verlost te zijn van Eunice.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moest wendy daarvoor uit de douche komen of komt ze uit de hottubbbb
Maddy heeft waarschijnlijk blaasontsteking
Ja voelt zich zeeeeer verheven boven de rest...pfffquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jasper en Jeff even wat quality time samen besteden. Jeff nog steeds 'on a high' vanwege z'n 2 minuten in het aquarium.
Beschouwd zichzelf daar als de grote denker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja voelt zich zeeeeer verheven boven de rest...pfff
Ja toen isaac hem zo theatraal naar buiten riep alsof hij hem een pak slaag ging geven na dat ei bak gedoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Ik heb wel een paar momenten gezien, waarvan ik dacht, oh, dit is ook Isaac
..
Jeff : Hij knuffelt zichzelf naar de controle.
Ik zou zeggen, melkpoederquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
Wat voor poeder doet maddy in haar koffie naast haar eigen zoetjes? In kantoor kast stond het, van de bv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melkpoeder misschien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
Wat voor poeder doet maddy in haar koffie naast haar eigen zoetjes? In kantoor kast stond het, van de bv?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, melkpoeder
[ afbeelding ]
Kloptquote:
goede vraag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:43 schreef Poesjuh het volgende:
Ja melkpoeder maaaar heeft maddy dat zelf gekocht? Was ff nieuwsgierig
Niet om te muggenziften hoor maar was ff grappig. Trouwens bv kocht geen melkpoeder, alleen suiker dacht ik dus zal wel van maddy zijnquote:
waar komt ineens dat bv vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ik bedacht me 1 pluspunt aan isaac
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy
Ik heb niet het gevoel dat dat een geheim is .. weet het niet zeker, maar Maddy is vrij transparant geweest over de financien ... zoals ze alles er zo uitfloept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy
Grapjasper 😁quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper denkt dat veel van het 'stelen' per ongeluk is, onwetendheid en niet dat alles expres is.
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.
Isaac is een febo pop dat is duidelijkkkkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.
Het is de ongeschreven plicht om hier alle scheurtjes in het behang van EJVJL bloot te leggen.. en vroeg of laat lukt het echt welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
5 weten alles alquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel mensen doen wel niet mee als cast voor die escaperoom? Die kamer is helemaal vol. Zijn er nog wel mensen over om het te spelen?
🥳quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Z'n vinger is hem dan nu toch fataal geworden:
[ afbeelding ]
De bedenkers ervan vinden het waarschijnlijk het leukstquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..
Ze willen shinennn ja berns en zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch
Ze zijn van de straat idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |