Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
Bijzonder gesprek tussen eunice en Erik
Kan best al weet ik niets van NLP. Misschien doen ze dat in het leger zo of zat ie bij de Marine?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat herhalen van Isaac, heeft dat iets met NLP te maken? Iemand die daar verstand van heeft?
https://response-instituut.nl/nlp-kennisbank/wat-is-backtracken/quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat herhalen van Isaac, heeft dat iets met NLP te maken? Iemand die daar verstand van heeft?
Erik heeft dit toch al meerdere malen benoemd, maar dat het niet door een diagnose is vastgesteld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice denkt dat Erik zijn emoties als jong kind al heeft uitgeschakeld. Ik vraag me af of ze weet wat autisme is. En of Erik dit vermoeden al heeft genoemd?
Eunice heeft er de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice denkt dat Erik zijn emoties als jong kind al heeft uitgeschakeld. Ik vraag me af of ze weet wat autisme is. En of Erik dit vermoeden al heeft genoemd?
ehh je mist het punt echt zo hard...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft dit toch al meerdere malen benoemd, maar dat het niet door een diagnose is vastgesteld.
En er is niet 1 autisme wat iemand moet kennen of weten. Er is een heel breed spectrum van aan autisme verwante stoornissen.
Dus iemand bestempelen met " het is een autist " is heel erg kort door de bocht.
Word er doodmoe van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eunice heeft er de ballen verstand van.
Gek gesprek he. Ze trekt conclusies maar nergens neemt ze zijn (vooruit niet gediagnosticeerde) autisme mee. Alsof dat niet gewoon de oorzaak is, ze blijft zoeken wat er dan aan de hand is..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |