Nu hoeft hij niet te boxenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou ik zou die gewoon als volgende wegwerken, dat soort types moet ik totaal niet, van ''vind mij zielig dus laat mij winnen''
Hij is momenteel echt ziek, dus nu wel verklaarbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
Je zou niet zeggen dat Berend in de Horeca werkt hie hij er altijd bij ligt en onderuit gezakt in een bank of stoel hangt.
Hij moet waarschijnlijk wennen aan een kleinere maag. Hij was gewend om iets achterover te lopen anders zou hij voorover vallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las op fb (yeah i know) dat hij last had van positieduizeligheid zou hebben.. Dat is je evenwichtsorgaan en toch niet door t afvallen?
wat een onzin om dat als intimidatie te zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:15 schreef pingu66 het volgende:
Isaac: tuurlijk,tuurlijktuurlijk,het zijn mijn maten ,mijn maten 100 procent 100 procent, waarom herhaald die man steeds zijn woorden ( intimidatie?!?)
Het was een vraag geen constatering?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin om dat als intimidatie te zien
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin om dat als intimidatie te zien
Soort van tuimelaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk wennen aan een kleinere maag. Hij was gewend om iets achterover te lopen anders zou hij voorover vallen.
Nu moet hij zijn positie tijdens het lopen aanpassen.![]()
Ik lul maar wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |