Dat is wel erg kortquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me al
Ik snap die logica ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Sestra666 het volgende:
de een loopt in een hemdje en de ander heeft een winterjas aan
Ik verwacht bij Babette ook, want zoals het nu is vind ik het zo lelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij sommigen is het een verbetering als die lippen weer zijn ingestort
Ik ook niet, zou het toch gewoon warm zijn binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap die logica ook niet.
Ruben liet even zijn oorlogswond aan Djedi zien.
Ik begreep gisteren of eergisteren dat alleen de slaapkamers koud zijn en de woonkamer behaaglijk, maar soms zie je ze buiten ook nog in een hemdje en korte broek lopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou het toch gewoon warm zijn binnen
daarnet ook wel, ze zien hem alleen maar als degene die een fles wodka heeft gekocht. Toen somde hij een heel lijstje op met best wel gezonde dingen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, en afgelopen week nog zo beledigd zijn tegen Kim D
Dan wordt hij door sommigen inderdaad een beetje verkeerd weg gezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarnet ook wel, ze zien hem alleen maar als degene die een fles wodka heeft gekocht. Toen somde hij een heel lijstje op met best wel gezonde dingen ook
Geweldig he. En de reacties daarna.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:27 schreef R0T29 het volgende:
Erik tegen Babette: "Met jou in huis hebben we altijd een zonnetje"
Hoe lang kan je met dat minuscule sneetje bezig zijn...hij is er nog mee aan het werkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:33 schreef Deisyy het volgende:
De wond van Ruben wordt verzorgd door Isaac
Als hij wint welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tgen Erik: "...je hebt genoeg suiker. Je bent een sugar daddy"
Zo noemde Babette Erik net ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tgen Erik: "...je hebt genoeg suiker. Je bent een sugar daddy"
Reden te meer om hem weg te stemmen, watjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ruben zijn wond laten zien is meer voor de ''sympathie'' zodat je niet makkelijk wordt weggewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |