Ik kan nog zoveel van die mensen lerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je dat niet wist
Echt hé..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is binnen een paar uur zuur, succes!
Eric zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Die debielen over die leverworst.... buiten de koelkast bewaren, idioten
Wtf, hij zal zich wel vergissen in droge worst zoals salami of fuet. Die hangen inderdaad buiten de koeling in een schap bij de Jumbo.quote:
Ja precies dat zijn de sterke produkten... lever artikelen zijn zeer kwetsbaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wtf, hij zal zich wel vergissen in droge worst zoals salami of fuet. Die hangen inderdaad buiten de koeling in een schap bij de Jumbo.
Je pikt er 2 uit die juist TV maken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hoi ff offtopic, ik volg dit niet via de stream vanwege weinig tijd, maar toch af en toe tv gekeken. Jeffrey en Nadir zijn wat mij betreft ergelijk op tv en dat meisje met die acne in haar gezicht. Fijn dat ik af en toe kan meelezen hier. Kijk weer uit naar BB van de winter. Dank voor het bijhouden.
Blijven 9 tot 12 maanden zitten.. dus denk dat ze voor ze er in ging, nog even haar lipjes heeft gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:19 schreef Deisyy het volgende:
Als Babette langer dan een paar maanden blijft storten die lippen toch in
hij is toch maar gaan meeëten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Jappie gaat er elke dag wat slechter uit zien
Ja klopt maar ze doen dit zo bewust dat valt me op. Niets natuurlijks aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je pikt er 2 uit die juist TV maken...
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me alquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijven 9 tot 12 maanden zitten.. dus denk dat ze voor ze er in ging, nog even haar lipjes heeft gedaan
Meestal in de avond pasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Weet iemand wanneer de boodschappen binnen komen?
Inderdaad, en afgelopen week nog zo beledigd zijn tegen Kim Dquote:
bij sommigen is het een verbetering als die lippen weer zijn ingestortquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las 3 tot 6 maanden, dus ik verheugde me al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |