quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag ik niet verklappen.. straks verteld ze meer![]()
Maar het gaat over een "enge puzzeltocht"
Zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Is Esther nou van de kookclub of aan het voorbereiden als manager (en zelf niets doen alleen delegeren).
Ze krijgen van de FEBO een Halloween feestquote:
Maar Kenzy en Wanda zijn toch uit de kook club?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets
Die denkt ook al manager te zijn.
Oké thanks, wordt vervolgd..😉quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze krijgen van de FEBO een Halloween feest
Maar weet dus niet of dat vanavond is of morgen
Ze gaan ook nog een soort Halloween escape room/puzzeltocht doen zondag denk ik
Ja als het goed isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Kenzy en Wanda zijn toch uit de kook club?
Gaat ze toch lekker naar huisquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
Janet irriteert zich aan het omroepen van de FEBO in de slaapkamers Savonds
Man3 waar halen ze die mensen vandaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:37 schreef R0T29 het volgende:
Sasha: "....er zijn heel veel verschillende vogels die doen tjiep, tjiep, tjiep..."
Dat is binnen een paar uur zuur, succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Die debielen over die leverworst.... buiten de koelkast bewaren, idioten
Er is een groot tekort aan GGZ-plekken, dus ik denk dat een RLS de wachtlijst een positieve boost geeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man3 waar halen ze die mensen vandaan
Echt hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is een groot tekort aan GGZ-plekken, dus ik denk dat een RLS de wachtlijst een positieve boost geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |