die is ook niet helemaal goed joh..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 08:59 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Esther over haar rol als manager.. ook lekker aant mekkeren...
Ik hoop met 56 toch wat bijdetijdser te zijn dan Esther isquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die is ook niet helemaal goed joh..
altijd maar die achterlijke verkleinwoorden, maar dat schijnt iets brabants te zijn ofzo?
ze praat tegen iedereen alsof het haar kinderen zijn..
nou ik heb ook zo’n collega op werk die altijd zo gemaakt blij is en altijd met van die rare spinsels op woorden komt xDquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop met 56 toch wat bijdetijdser te zijn dan Esther is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:06 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nou ik heb ook zo’n collega op werk die altijd zo gemaakt blij is en altijd met van die rare spinsels op woorden komt xD
als maasstadbewoner krijg ik daar enorme jeuk van
Er komen wel meer mensen uit Brabant in de loods, die doen dat ök niet ze voelt zich gewoon verheven boven de jongeren en kleineert ze. Vervelend mekker mens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
altijd maar die achterlijke verkleinwoorden, maar dat schijnt iets brabants te zijn ofzo?
Die hele vroeger was alles beter houdingquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er komen wel meer mensen uit Brabant in de loods, die doen dat ök niet ze voelt zich gewoon verheven boven de jongeren en kleineert ze. Vervelend mekker mens.
Ik heb al gewisseld niet om aan te horen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:03 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Dan krijg je maddy’s opmaaksessiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb al gewisseld niet om aan te horen...
Haha ja beter, lekker rustig..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijg je maddy’s opmaaksessie
Ze heeft een potlood gekregen van Maddy en die heeft ze nu gemerkt met nagellak... er is dus nog een mand vol beauty spullen over die niet zo gewild zijn blijkbaarquote:
Halloween?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Vanavond is toch dat gameroom gebeuren..?
Wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen wordt het leuk, Aldus SasjeZwiterland... kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |