Ja klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Ok, dat lukt. Maar die tabbladen moeten dus evengoed open blijven anders sluit je de streams?
Zo kan je allebei de streams tegelijk in de gaten houdenquote:
Chips .. ik heb 'm weggegooid .. misschien heeft iemand anders 'm per ongeluk gesaved?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
@:Li0nHeart weet jij hoe ik die donkere overlay er ook al weer kan uithalen? Je had een script voor Tampermonkey hier staan maar dat is weg.
// ==UserScript==quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
@:Li0nHeart weet jij hoe ik die donkere overlay er ook al weer kan uithalen? Je had een script voor Tampermonkey hier staan maar dat is weg.
Hij slaat hem niet op, staat een foutje in het script.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:35 schreef Amputalent het volgende:
[..]
// ==UserScript==
// @:Name Videoland v2
// @:Include https://v2.videoland.com/event-6/live
// @:Include https://v2.videoland.com/event-7/live
// @:version 1
// @:grant none
// ==/UserScript==
function bestaat() {
if (document.querySelector(".sc-1wdz2d-0")) {
document.querySelector(".sc-1wdz2d-0").remove();
document.querySelector(".sc-1uljyo6-0").remove();
document.querySelector(".dhnnsp").remove();
} else {
setTimeout(bestaat, 3000);
}
}
setTimeout(bestaat, 5000);
Vreemd, ondanks die 3 waarschuwingen werkt het bij mij goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij slaat hem niet op, staat een foutje in het script.
Bij mij geeft het woord ==UserScript== een rood rondje met een kruis. Ongeldig userscript geeft hij als ik het wil opslaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:54 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Vreemd, ondanks die 3 waarschuwingen werkt het bij mij goed.
[ afbeelding ]
Mijn fout zie ik nu, dit script is voor Greasemonkey in Firefox.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij mij geeft het woord ==UserScript== een rood uitroepteken. Ongeldig userscript geeft hij als ik het wil opslaan.
Kloptquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Dus ik moet Greasmonkey in FF gebruiken i.p.v. Tampermonkey?
Hey topper, bedankt en ga het straks meteen even uitproberenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
@:utopia2.0
De eerste post hier werkt het beste om redelijke streams te met Videoland V2. Wel met Firefox.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:25 schreef ninalove2 het volgende:
ik heb geen streams meer bij videoland van een jaar van je leven ik heb wel big brother streams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |