Ik gebruik Safari, ben er wel achter hoe je PIP in youtube krijg, nu nog Videolandquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Firefox, en dan picture in picture (zie 1e post) ... Ik gebruik Chrome normaal als browser, dus daar heb ik het forum in.
Firefox bestaat voor de Macquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik Safari, ben er wel achter hoe je PIP in youtube krijg, nu nog Videoland
I know, maar dan moet ik met twee browsers werken, dus ik denk er nog even overquote:
jij hebt ook wel een super groot scherm volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het zo .. vind het ideaal .. maar iedereen z'n ding:
[ afbeelding ]
Kan ook op een klein schermpje hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
jij hebt ook wel een super groot scherm volgens mij
Ik heb het op Firefox ne zo ingericht als jij, dit is echt wennen, normaal switchte ik tussen de streams, dus eerst de ene afsluiten en dan andere opstarten, maar wist dan vaak niet naar welke ik keek, dus ook niet of ik stream 1 of 2 moest kiezen.quote:
wat ingewikkeld deed jequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het op Firefox ne zo ingericht als jij, dit is echt wennen, normaal switchte ik tussen de streams, dus eerst de ene afsluiten en dan andere opstarten, maar wist dan vaak niet naar welke ik keek, dus ook niet of ik stream 1 of 2 moest kiezen.
Nu heb ik totaaloverzicht, maar ik moet wel wennen aan een kleiner FOK!
Ja dat heb ik ook een tijdje gehad, maar had het idee dat één van de streams dan telkens vast liepquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat ingewikkeld deed je
ik heb 2 tabbladen open met videoland streams 1 en 2.. ook niet handig i know
Ja, klopt, die stopt of gaat achter lopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een tijdje gehad, maar had het idee dat één van de streams dan telkens vast liep
Heb ik nu ook last vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een tijdje gehad, maar had het idee dat één van de streams dan telkens vast liep
Nou ja even opnieuw opstarten.quote:
Ik moet erg wennen aan het kleine FOK!, maar ik geef het een kans.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja even opnieuw opstarten.
Vind dit tot nu toe te doen.
V2 gewoon, dan haak ik echt af.
Ben al lang blij nu
dat heb ik met die kleine beeldenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet erg wennen aan het kleine FOK!, maar ik geef het een kans.
dit zeker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat heb ik met die kleine beelden![]()
Fok! had ik al zo.
Denk wel dat dit gaat wennen.
Ben al lang blij dat er altijd creatieve Fok!'ers tussen zitten, die snel oplossingen bedenken/hebben
quote:How to enable Seek buttons for Picture-in-picture in Firefox
• Launch Firefox
• Visit about:config
• Select the check box and click “Accept the Risk and Continue”
• Search for improved,
• Toggle media.videocontrols.picture-in-picture.improved-video-controls.enabled pref value to true.
• Close the PiP window and reopen or restart Firefox
Nice ..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:39 schreef Hendrik83 het volgende:
@:Li0nHeart
Heel toevallig met de laatste versie van Firefox 106
[ afbeelding ]
[..]
Oudere laptop die V2 niet ondersteund?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:37 schreef Ramon01 het volgende:
Hier werkt videoland ineens niet meer op mn laptop. Blijft op het laadscherm hangen. Op mn telefoon werkt het nog wel.
Hoe krijg je 2 picture in picture op 1 pagina in FireFox? Het werkt er altijd maar bij 1. En hoe switch je qua geluid van de een naar de andere?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het zo .. vind het ideaal .. maar iedereen z'n ding:
[ afbeelding ]
Op beide tabbladen picture in picture kiezen. Dan komen er 2 vensters. Geluid is gewoon een button in het window.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 2 picture in picture op 1 pagina in FireFox? Het werkt er altijd maar bij 1. En hoe switch je qua geluid van de een naar de andere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |