KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten. Niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezeten![]()
dat zal het zijn
Yep!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh alleen daarvoor een pono?
excuus Kim Kquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend en Jeff nu in discussieThinking is difficult, that’s why most people judge
Hier de uitleg Deisyy in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wat heeft FF met 1000 gehaald en wat zijn die notes?
en ontopic:
Isaac: vertrouwen is goed, controle is beter
Hoffman en daar heeft Gillis het van gejat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wat heeft FF met 1000 gehaald en wat zijn die notes?
en ontopic:
Isaac: vertrouwen is goed, controle is beter
zijn beide niet mijn typesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van 'Holleeder'.
Kim Wquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezeten![]()
dat zal het zijn
Ik ben men niet gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Men focust zich op Jeffrey of Isaac maar gaan voorbij aan Ruppert
rupie is nu nog een beetje de stillequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Men focust zich op Jeffrey of Isaac maar gaan voorbij aan Ruppert
KimDquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten. Niet?
Moraima doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn beide niet mijn types
ik moet er dus ook niet om lachen
vind ik ook niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moraima doet precies hetzelfde.
En niemand is onmisbaar in de keuken.quote:
kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niemand is onmisbaar in de keuken.
JW bleef gisteren zitten toen hij scheldend wegliep met zijn Shiftsnake ga maar puffen.Ik was hem echt achterna gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |