quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
dat is helemal niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:13 schreef Charmian het volgende:
Is die openvleeswond van ruben nog ergens te zien?
Oh er staan tips en hits. M.v.g. Souryquote:
jappie is geen zwerverquote:
Ja je hebt gelijk het lijkt meer op een Coke Junkyquote:
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed looptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
Bij mij loopt de stream ook achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef HappyCharly het volgende:
Hier bijna half zes, daar kwart voor 5. Of ze hebben de klokken bewust verkeerd gezet.
Maar anders vind ik het raar dat je kiest om live streams te kijken en dat die streams dan niet live zijn..
wel bijna live toch? Misschien minuutje vertraging?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die waren nooit echt live live hé. met andere rls ook niet..maar denk dat hun klok gewoon elke keer niet goed loopt
Downtimequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:32 schreef pingu66 het volgende:
Oh ik kon gisteren nacht niet op fok komen,503 melding weet iemand wat dat betekent?
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.quote:
Wel langer dan 20 minquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat FOK! voor een 20 minuten plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |