Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van derquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
Menen ze het nou serieus met Esther?
Viel mij dus ook al op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze lopen sinds gisteren al achter met de tijd.
Wat zijn haar plannen als manager?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van der![]()
Dan ben ik dus niet heel erg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik kon mijn lach niet inhouden met dat gebrabbel van der![]()
Dat had ik net even gemist...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet heel erg.
Heb je ook van de sancties meegekregen?
Ken je de schooltandarts van vroeger?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat zijn haar plannen als manager?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je de schooltandarts van vroeger?
Lekker aso,zo kan niemand op de bank zitten, doen ze vadt in de trein ook zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
Geen bloemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was gisteren in gesprek met Eunice,die haar trouwens helemaal klemlulde.Maar dat terzijde.quote:
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat zijn haar plannen als manager?
Dat gevoel kreeg ik er bij.Terwijl ze totaal de tools niet heeft.quote:
Nemen diegene die haar steunen wel echt serieusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze wil zorgen, en zichzelf wegcijfert. Verder kwam er een hoop onzin uit.
Ze kan amper normale zinnen formuleren. Is verder niet erg, maar als manager moet je wel duidelijkheid kunnen scheppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik er bij.Terwijl ze totaal de tools niet heeft.
Ja, die zaten met droge ogen te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nemen diegene die haar steunen wel echt serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |