Eens, maar het is en blijft ook je eigen verantwoordingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze al achter haar rug er zo over praten, zie ik ze er ook voor aan om op de vraag van Eunice gewoon antwoord te geven dat er geen lactose produkten zijn gebruikt (zelfs als ze wel zijn gebruikt.)
Iemand laat op een lijstje zetten wat er eventueel niet gegeten kan of mag worden, dat doe je toch niet voor niets? Dan kan toch de kokende groep daar gewoon netjes rekening mee houden? Dan hoef je toch niet bij elke maaltijd alsnog te gaan vragen over je het mag/kan eten?
Maar respect is daar heel erg ver te zoeken in die loods. Helemaal bij de krengen Wanda en consorten.
er kan toch ook gekookt zijn met producten zonder lactose, die wel op het lactose houdende product lijken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel er mee te zeggen dat zij wel alles aanpakt wat haar aangeboden wordt, terwijl ze zelf van sommige dingen weet, dat er lactose inzit
Nou Maddy was ook niet vies van stoken en roddelen...Maar nu wordt ze er op aangesproken en is ze ineens zielig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzit
als ze het zou vragen (wat onzin is want ze heeft het al aangeven) liegen ze haar gewoon voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar het is en blijft ook je eigen verantwoording
wat heeft die?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is de dokter er al geweest voor Berend?
Ze moest het de voedingsclub toch navragen of er wel rekening mee gehouden werd? Du ze had volgens jou niets mogen zeggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou Maddy was ook niet vies van stoken en roddelen...Maar nu wordt ze er op aangesproken en is ze ineens zielig.
En ze roddelt en liegt nog steeds, zo iemand wil je gewoon niet als manager. Zojuist alweer een voorbeeld met Eunice..Ze vertelde tegen Kenzy en Wanda dat Eunice moeilijk deed. Daar moet je gewoon je kop over dichthouden als manager..
Jawel maar de manier waarop...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moest het de voedingsclub toch navragen of er wel rekening mee gehouden werd? Du ze had volgens jou niets mogen zeggen?
Esther wil manager worden , dit is het voorbereiden samen met Bern en Bepquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor gesprek hebben Bern,Esther en Babs?
Ah ok.. De anderen zijn er ook al bezig mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther wil manager worden , dit is het voorbereiden samen met Bern en Bep
Dat is me nog niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok.. De anderen zijn er ook al bezig ermee?
Okquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is me nog niet echt duidelijk
Denk het wel, heb ze nog niet op de streams gezien.. maar heb ze ook nog maar net aanquote:
Hou es op manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:13 schreef mario390 het volgende:
kim slaapt zeker daar is en gif van
[ afbeelding ]
Dat is mijn gif van een paar uur geleden en ze is niet op beeld nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |