je kunt een roodvlees allergie hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vis of varkenvlees -allergie gevt het niet
lactose-allergie wel
ze gebruiken heel veel soja melkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...
Nou je zal er maar ineens last van krijgen , dit vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Het heeft te maken met een gebrek aan respect en het serieus nemen van mensen .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als ze al weken gewoon alles mee eet zal het wel meevallen, maar moeilijk doen is wel een dingetje...
wat is roodvlees? verdorben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een roodvlees allergie hebben
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is echt te trots en daar gaat het dus mis,
Ze wilde geen gesprek met achter
Als er op de lijst en het bord staat dat er geen melk in het eten mag zitten , dan mag je er toch vanuit gaan dat mensen dat respecteren , of je er nou wel of niet tegen kan, het staat er niet voor niets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Eunice eten aangeboden krijgt is het ook haar eigen verantwoording om ff na te vragen of het lactosevrij is. Ik begreep er uit dat ze wel alles aanneemt en opeet. Vreemd verhaal
Ik bedoel er mee te zeggen dat zij wel alles aanpakt wat haar aangeboden wordt, terwijl ze zelf van sommige dingen weet, dat er lactose inzitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er op de lijst en het bord staat dat er geen melk in het eten mag zitten , dan mag je er toch vanuit gaan dat mensen dat respecteren , of je er nou wel of niet tegen kan, het staat er niet voor niets.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat wegwuiven en afdoen
Maddy heeft zelf ook een aandeel in het geheel , het ligt niet alleen maar aan anderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Achter moet eens een verplicht gesprek aangaan met Wanda, dat haar verhaallijn van stoken en roddelen er nu wel opzit
Als ze al achter haar rug er zo over praten, zie ik ze er ook voor aan om op de vraag van Eunice gewoon antwoord te geven dat er geen lactose produkten zijn gebruikt (zelfs als ze wel zijn gebruikt.)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Eunice eten aangeboden krijgt is het ook haar eigen verantwoording om ff na te vragen of het lactosevrij is. Ik begreep er uit dat ze wel alles aanneemt en opeet. Vreemd verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |