Ik ook, ik word misselijk van die hele club die al klaar zit om haar helemaal de grond in te trappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb gewoon medelijden met Maddy.. ze staat er zo zenuwachtig met die briefjes te frommelen.
wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Midden of bijna op het eind even de shine proberen te pakken.
Rot lekker op.
Deze vergadering.quote:
Nee alles.quote:
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)quote:
Goeie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Wanda hoor je niet he.
Ze zou alles wegflikkeren en doorspoelen.
Ze kan even een paar pilletjes lenen van Nadirzepamquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)
Dat ze Jeff het woord laten doen vind ik minder.
Maar ik begrijp het wel, ze kan echt niets, maar dan ook niets meer hebben op dit moment.
Hij kan goed verkopen en is verbaal sterker dan vrijwel iedereen daar. Denk niemand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
ben benieuwd hoeveel er de kont in de krib gooien want jeff
Volgens mij, wat ik gisteren gehoord heb, kunnen ze to 22.00 uur bestellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)
Dat ze Jeff het woord laten doen vind ik minder.
Maar ik begrijp het wel, ze kan echt niets, maar dan ook niets meer hebben op dit moment.
Die wil ik in de TT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kan even een paar pilletjes lenen van Nadirzepam
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij, wat ik gisteren gehoord heb, kunnen ze to 22.00 uur bestellen.
En Maddy is niet de snelste dus die tijd heeft ze echt wel nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar (bijna) alles moet op op opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Ruben probeert zijn mening te geven en wordt direct afgemaakt. Het voelt niet alksof er echt ruimte is voor feedback.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij kan goed verkopen en is verbaal sterker dan vrijwel iedereen daar. Denk niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |