DGK heb jij toch ook gezien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mijn ding zijn geweest,maar toen was ik pas 15.
GJ heeft 3 punten.
Zij reageert terwijl ze geen idee heeft , De meesten op FOK! kennen elkaar al jaaaaren en zijn goed met elkaar .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.
Ik denk de meesten nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:48 schreef Thorelf het volgende:
ik probeer het te zien,maar begrijp niet wat kim k in die marciano ziet
Zet hem op vriendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog 12 uur te gaan.
[ afbeelding ]
Ik pak zo mijn tweede plaspauze.quote:
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:48 schreef Thorelf het volgende:
ik probeer het te zien,maar begrijp niet wat kim k in die marciano ziet
Ik heb dit vaker gedaan.Komt goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Als je het niet haalt @:FreshFruit komt het door mij. Sorryyyy.
Je verdient het wel vind ik.
En daar voel je niks van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pak zo mijn tweede plaspauze.
hij is zo kortzichtig met met het iq van een pindaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets want ze valt op blauwe ogen en blont.... Maar ja soms doet wat duwen tegen wat veel vlees meer dan wat blauwe ogen .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij is zo kortzichtig met met het iq van een pinda
Once you go black....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |