En ook dat hardere weet ik nog goed.Dat mag nu niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die tijd weet ik ook nog wel![]()
Sommige users mis ik wel , zoals Voxs en PeZu
Ze kunnen toch niet weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft speeltijd .... en maakt er een showtje van .
Hij gaf iedereen een kans,en op een kamer van 10 wilden 6 personen 2 shifts.Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
Iedereen was ingedeeld om er te staan ..... JW maakte het schema begreep ik en hij vergat zichzelf
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppuntquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook dat hardere weet ik nog goed.Dat mag nu niet meer.
Marciano stond er ook niet op, maar is er nog wel . Ben benieuwd of hij de hele nacht wakker blijftquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
Iedereen was ingedeeld om er te staan ..... JW maakte het schema begreep ik en hij vergat zichzelf
true maar het is zo 2uur en nog 9 te gaan ...klinkt toch minder en te doen@quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En aan de punten hebben ze ook geen ene moer
Die was jarig dus nu optrommelen voor laterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano stond er ook niet op, maar is er nog wel . Ben benieuwd of hij de hele nacht wakker blijft
kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true maar het is zo 2uur en nog 9 te gaan ...klinkt toch minder en te doen@
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppunt
Dat zou helemaal mijn ding zijn geweest,maar toen was ik pas 15.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, FOK! is wel veranderd , die tijd was ook in KLB echt wel hard en het ging er daar vaak heftig aan toe, Wel lachen om te lezen. RLS was ook een wereldje apart, DGK was het toppunt
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was jarig dus nu optrommelen voor later
Maar dan is er natuurlijk een celebration partiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentje
Patat met appelmoes genot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen halen hij en Kim het in met een gezellig etentje
warm vuur onder de voetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is droog en ze zitten er nog alle vier.
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.
Misschien moet je gewoon ff je waffel houden als je niet weet hoe iets precies in elkaar zit .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als iedereen wordt afgezeken? Heel apart.
Pas je wel opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee Lotte,een beetje plagen en scherp zijn.Het is geen afzeiken,meer hoe goede vrienden met elkaar omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |