Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn naam is Erik en als ik zin heb .....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker heel netjes.Die van mij gaan het meest over OT of Crewbash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was daar een liedje van ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat verklaart voor mij een hoop en je hebt iets te weinig geleerd. Dankje voor het delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Lekker belangrijk wat jij allemaal denkt en invult , dat doen domme mensen nou eenmaal vaak .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat verklaart voor mij een hoop en je hebt iets te weinig geleerd. Dankje voor het delen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij allemaal denkt en invult , dat doen domme mensen nou eenmaal vaak .
lolquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
iemand had het over 40 cm ... ben de rest vergeten ... soms wel eens beter
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Ja die tijd weet ik ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Sommige users mis ik wel , zoals Voxs en PeZu
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |