ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,quote:
Zeker heel netjes.Die van mij gaan het meest over OT of Crewbash.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,
Dus toen vroeg ik me af waarom. Maar toen zag ik dat er niets was veranderd ,dus zal wel een fout zijn geweest van haar . maar vaak zijn dat soort bewerkingen van een mod omdat je dan iets ergs of vals oid of niet kloppend hebt gezegd, Ik wilde haar eerst vragen wat er mis was met mijn post en toen ontdekte ik dat er niets was veranderdEn de eerste note in mijn lijst van een jaar of acht geleden en was van Voxs
![]()
Vorige week wist ik nog hoe ik ze moest inzien , nu lukt het me niet![]()
Maar ze zitten onder de 100 , best netjes
Klopt, viel mij ook op en dacht, goh, toen heeft de febo al akkoord gegeven dat Jeffrey eventueel Jerrold eruit gooit. Ik ben best wel van het denken dat de febo het verloop van het programma beïnvloedt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. In de tv uitzending was al te zien hoe jappie en Jeff bespraken dat Jerrold zo gevaarlijk was voor de winst.
Ja baas.quote:
Goh, dat je daar trots op bent. Zucht. Gewoon lief zijn tegen iedereen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik keek vorige week omdat een post van mij was bewerkt door Deis ,
Dus toen vroeg ik me af waarom. Maar toen zag ik dat er niets was veranderd ,dus zal wel een fout zijn geweest van haar . maar vaak zijn dat soort bewerkingen van een mod omdat je dan iets ergs of vals oid of niet kloppend hebt gezegd, Ik wilde haar eerst vragen wat er mis was met mijn post en toen ontdekte ik dat er niets was veranderdEn de eerste note in mijn lijst van een jaar of acht geleden en was van Voxs
![]()
Vorige week wist ik nog hoe ik ze moest inzien , nu lukt het me niet![]()
Maar ze zitten onder de 100 , best netjes
Is gewoon OT bro.quote:
socialer dan marciano...ondanks zijn gebrekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op alle fronten probeert hij zich aan te passen. Mooi.
Ik maak mezelf graag wijs dat ze dat niet doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op en dacht, goh, toen heeft de febo al akkoord gegeven dat Jeffrey eventueel Jerrold eruit gooit. Ik ben best wel van het denken dat de febo het verloop van het programma beïnvloedt.
Ik wil die positieve note ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
bekom je vor lang fokken en
pisitive note?
klopt voor je het weet weer een uurtje voorbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij houdt ze wel wakker en is goed bedoeld. Lolly voor alle vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |