Ik niet, er is niets te zien. Kan dus weg in de nachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Was je nog steeds daar aan het kijken?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wat ouder vlees, maar ook nie slecht
Oh ja dat was het ... en dan van Deesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een positieve note.
Dat maakt het helemaal speciaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat was het ... en dan van Dees
Maar wie leest nog notes ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt het helemaal speciaal.
Toevallig vorige week maar eens gecheckt , vandaar dat ik mijn positieve note nog wistquote:
Ik moet best lang scrollen om de meest recente te zien.Of zou dat expres zijn?quote:
Mag ik vragen hoeveel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toevallig vorige week maar eens gecheckt , vandaar dat ik mijn positieve note nog wist
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nog 12 uur en 55 min.
Dat red ik wel.
Is er geen click optie om de omgekeerde volgorde te zien ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet best lang scrollen om de meest recente te zien.Of zou dat expres zijn?
Helemaal top vriend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:46 schreef mario390 het volgende:
kim was erst 1 keer van de sitz heronder?
Aantal,zeg ik het ook.quote:
Al bijna vakantie of moet je morgen ook nog ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom je vanaf een uur of 4 gezelschap houden
Dat geloof ik niet. In de tv uitzending was al te zien hoe jappie en Jeff bespraken dat Jerrold zo gevaarlijk was voor de winst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat misschien Jeffrey wel Jerrold heeft weggestemd om Mirthe? En Mirthe is ineens zo close met Kim D. Een verrassende ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |