Ja ik zag dr ook zitten ....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Van Alie expres niet lang denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... hoelang gaan die mee tegenwoordig ?
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... hoelang gaan die mee tegenwoordig ?
Dat vraag ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?
zij zit al te ver achterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Als je ze in de vriezer legt gaan ze langer mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?
Dat kind wordt nog rebels zegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Djedi gaat geen dienst draaien bij het paalzitten. Haar naam staat niet goed gespeld op het rooster, dus is niet haar naam, zegt ze.
Fijn zo iemand erbij....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Djedi gaat geen dienst draaien bij het paalzitten. Haar naam staat niet goed gespeld op het rooster, dus is niet haar naam, zegt ze.
Is een trekje van hem.Wanneer hij in een discussie komt bijv. gaat hij ook gapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij gaapt wel veel door de dag heen 🙈
Gapen is vaak ook een vorm van stress.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een trekje van hem.Wanneer hij in een discussie komt bijv. gaat hij ook gapen.
Dat viel Isaac op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |