Sistah from another mistahquote:
Ja gezelligquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sistah from another mistah![]()
Het is wel druk buiten
Over wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: " ik heb niks gehoord op de computer."
Staat het geluid aan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: " ik heb niks gehoord op de computer."
Vroeg ik me ook gelijk af.quote:
Geen idee Floortje,want ze had niks gehoord toch.quote:
Is vd Valk niet dichterbij ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Die Maddy dacht dat het managerschap haar het middelpunt zou maken en macht en aanzien zou opleveren...ze zit echt tegen een nervous breakdown aan en ik denk dat ze binnenkort een paar dagen naar de Witte Bergen mag voor een time-out
Ah zoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee Floortje,want ze had niks gehoord toch.
Dit is dus ook wat ze echt denkt,dat ze het middelpunt is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Die Maddy dacht dat het managerschap haar het middelpunt zou maken en macht en aanzien zou opleveren...ze zit echt tegen een nervous breakdown aan en ik denk dat ze binnenkort een paar dagen naar de Witte Bergen mag voor een time-out
Ik denk dat ze hoopte dat het haar de zelfverzekerdheid zou geven die ze vooraf beweerde al te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Denk je dat ze het zo zullen begeven?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Continu eten en drinken op die palen![]()
Is dat wel handig?
Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Is dat wel handig?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus ook wat ze echt denkt,dat ze het middelpunt is.
Valt vies tegen,ze mag de bestellingen doen,mailtjes versturen en doorgeven.
Een concierge heeft nog meer aanzien.
Eh nee, eerder aan toiletbezoek enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk je dat ze het zo zullen begeven?
Mooi gevonden,en het klopt helemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ze is wel een soort spin in het web. Maar het web wordt door anderen geweven en zij is bij nader inzien het vliegje..
Niet echt lijkt mequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Is dat wel handig?
*buiging maakt*quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi gevonden,en het klopt helemaal.
Nee, ik ben sowieso een zeikwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja gezellig![]()
Zou jij het kunnen? 24h?
Dat zal krap wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Eh nee, eerder aan toiletbezoek enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |