43 nu.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken echt elk toilet in elke dierentuin, pretpark in Nederland
Naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
SL, ik hoop dat ze op hun sodemieter krijgen
jeezzzzquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
Marciano blijft de hele nacht wakker?
Nou ja , hij loopt anderen telkens af te zeiken om het schema , maar staat zelf niet op de lijstquote:
Die heeft eindelijk "één nacht alleen"quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
Marciano blijft de hele nacht wakker?
stel je voor dat Kim teveel lult met Jappiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja , hij loopt anderen telkens af te zeiken om het schema , maar staat zelf niet op de lijst
In de toekomst gaan ze het ook samen vieren volgens Kim.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor kim, moeder gisteren, Marci vandaag, en bijna even oud, hoe schattig is dat.
als zij en kind kregt is misschien de schwiegerzon ouderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo leuk voor kim, moeder gisteren, Marci vandaag, en bijna even oud, hoe schattig is dat.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:04 schreef D. het volgende:
Hoe was dat eigenlijk bij het dansen, hadden we toen wel 's nachts 2 streams?
Welke show doet ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat ZOe haar poppenkast volhouden?
Dat gaat lastig Mario.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zij en kind kregt is misschien de schwiegerzon ouder
dann de schwiegermutti
Domme domme Kim.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In de toekomst gaan ze het ook samen vieren volgens Kim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |