Dat is heel weinig, maar blijkbaar ben ik een zeikwijfquote:
Daar mag dan wel eens op ingegrepen wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
ik zit te wachten op het mexx martin gesprek
maar ze schrijven letters in de lucht ofzo?
er hangt een kaart ofzoquote:
volgens mij hangt daar iets. Toen ze op de opdracht moesten wachten lag ze daar ook met iemand en zaten ook zo te wijzen. Maar zoals gewoonlijk versta ik mexx voor geen meterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
ik zit te wachten op het mexx martin gesprek
maar ze schrijven letters in de lucht ofzo?
Ik zou ook minstens het dubbele nodig hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel weinig, maar blijkbaar ben ik een zeikwijf
bij isaak was memeisje febo niet bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:39 schreef spapaars het volgende:
In slowmotion pissen was dat binnen 2½ minuut?
Ik zit er net vol verbazing naar te kijken, de FEBO ziet dit en laat het gewoon toenquote:
Wel,en ze staat er nog steeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij isaak was memeisje febo niet bij?
*zeikwijfboksquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou ook minstens het dubbele nodig hebben
wat is paddenstoelen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef spapaars het volgende:
Er groeien paddenstoelen onder de bovenbed
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel,en ze staat er nog steeds.
Mushroom.quote:
Gele kaart op zijn minst.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef Deisyy het volgende:
SL, ik hoop dat ze op hun sodemieter krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |