Oh okay , want hij lult er wel iedere keer over, maar houdt zich ook afzijdig . Hij wilde een beetje aan het einde ,wat mij sowieso niet slim lijkt. Ik zou het wel leuk vinden als hij zich op zou gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zei die net dat die nu erg liep te denken om zich aan te melden als manager en niet later als er nog maar 15 mensen zitten
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt filmpjes zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is het geluid wel okay, kreeg vandaag te horen dat de audio niet synchroon loopt met de filmpjes ...
Gierige gieren ook nog. Delen alleen met elkaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb je volkomen gelijk in
maar willen wel alles van een anderquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gierig ook nog. Delen alleen met elkaar.
Zij doen alles met elkaar behalve neukenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gierige gieren ook nog. Delen alleen met elkaar.
Ja, dank je, ik heb mijn instellingen wel veranderd de afgelopen week, dus twijfel een beetje ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt filmpjes zijn
ik heb het van de week niet gemerkt
Pen jattenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Die Ruben heeft zelfs een pen omdat ie anders wegliep
Zou het in de groep gooien en kijken hoe men reageert
ze zitten vrijwel de hele dag op de kamerquote:
Maar dat ligt niet aan Rubenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij doen alles met elkaar behalve neuken
Ja daarom tochquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten vrijwel de hele dag op de kamer
en ik denk als die pen weg is
dan gaat hij door het lint
Zou wel geinig zijn als die Joost ondertussen de vrijgezel uithangtquote:
Hadden die al lang een relatie?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als die Joost ondertussen de vrijgezel uithangt
Die stond recht in het gezicht van Jeffrey te liegen johquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Alicia vind iemand niet eerlijk of laks
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |