Oeps.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Marciano , GJ en Isaac over het gevangenisleven
Filmpje.quote:
En waarvoor?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze alle 3 gezeten dan Puzz?
Ze zullen wel een documentaire hebben gezien...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
GJ niet denk ik , maar eerlijk gezegd ,ik zou het niet weten. Ze hadden het eerst over de motorclub , was maar een kort gesprekje .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
baal echt dat je niet even terug kunt kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ niet denk ik , maar eerlijk gezegd ,ik zou het niet weten. Ze hadden het eerst over de motorclub , was maar een kort gesprekje .
Van Marciano weet ik het ook niet ,maar was wel een apart gesprekje .
Ja jammer idd. En het was heel kortquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
baal echt dat je niet even terug kunt kijken
daar heb je volkomen gelijk inquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben doen werkelijk helemaal niets in die loods behalve aan mekaar friemelen en het wordt gewoon geaccepteerd
Zei die net dat die nu erg liep te denken om zich aan te melden als manager en niet later als er nog maar 15 mensen zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
Nou Berend : geef je dan op voor manager
Zo lopen er nog twintig rond.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi en Ruben doen werkelijk helemaal niets in die loods behalve aan mekaar friemelen en het wordt gewoon geaccepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |