stel je voor dat ze zelf wat zou doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef juul. het volgende:
Moirama spoort Leila aan om zich te mengen met de andere groepen zodat ze het spel kunnen blijven spelen
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zonder Jeffrey, Berend en KimD is dit programma ten dode opgeschreven ...
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdientquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel, want voor de rest van het jaar moet en continue gespeeld worden voor eten.. en dan kan je geen Jank MoraDieNIxKan gebruiken
Berend doet erg vreemd jaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.
Knikkerbaan en katapult deed ze ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdient![]()
![]()
Hij ligt de hele dag al ziek op bedquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berend zondert zich de laatste dagen af van alles.
De dagen ervoor Juul.Ziek is ziek,dat snap ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ligt de hele dag al ziek op bed
ah ja hoofdpijn en duizeligquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij ligt de hele dag al ziek op bed
Resultaten uit het verleden bieden geen toekomstquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft met de basketbal opdracht als 1 van de weinigen geld verdient![]()
![]()
Heeft dat zin? Imi doet wat Rupie zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
aah Berend gooit de Jeff theorie erin
genoeg en iedereen mag pakken
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijpquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft dat zin? Imi doet wat Rupie zegt.
Knap dat je dat kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijp
Moraima eruit gooien was zonde van de verkregen carte blanche. Die ontploft nog wel een keertje en anders laat je haar gewoon een keer een eliminatieproef doen aangezien beide kampen haar liever kwijt zijn dan rijk. Samenwerken kan ook hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mens is eigenlijk nergens goed voor, toch zit ze er nog omdat ook zelfs Sjeffie er niet aan durfde het eruit te schoppen...
Manager wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima wil ook zoiets wat ik er van begrijp
Nog z'n slecht ideequote:
ik wil een terugspoelknopquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Marciano , GJ en Isaac over het gevangenisleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |