abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206390176
Gezien de huidige staat van het Nederlands elftal zie ik het helaas somber in :N

Hierbij is er een uiteenzetting opgesteld om te formulieren waarom er een zekere (ofwel onzekere) WK in het verschiet staat. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van diverse variabelen die een significante invloed kunnen hebben op het eindresultaat die de voetballers teweegbrengen.

Hierbij zoomen wij in op de details van de speelstijl van de spelers totaan het (on)vermogen van bepaalde spelers om opdrachten te kunnen opvolgen die van tactisch en strategisch belang zijn voor deze teamsport.

Als eerste is het van belang dat de spelers fysiek voorbereid zijn. Dit lijkt in sommige gevallen niet de werkelijkheid. Een aantal van onze bekende basisspelers zijn simpwelweg te langzaam en hebben niet het fysieke vermogen om een hele wedstrijd te spelen. Hierbij speelt leeftijd vaak een rol. Dit noemen we voor nu het "oudjessyndroom". Ik merk dat de keeper totaan de verdediging, middenvelders totaan de voorhoede (deels) last van het oudjessyndroom hebben. Zij worden weggespeeld door snelle Engelsen, Duitsers en Senegalezen.

Op tactisch vlak missen we de inzet en creativiteit. Countervoetbal kunnen we niet. Verdedigend voetbal ook niet. Wij kennen alleen aanvallend voetbal. Met aanvallend voetbal gaat het erom dat je fysiek het sterkst bent. Door bovenstaande oudjessyndroom in combinatie van een tekort aan creativiteit worden we op dit vlak tegengecountered.

Op strategisch vlak zullen wij ook falen. Dit komt omdat wij een slechte bank hebben die geen wedstrijdritme heeft en "te graag" wilt presteren waardoor zij uit formatie zullen spelen. Deze bankzitters haten de basisspelers en zullen alles voor eigen gewin doen.

We hebben tevens een slechte coach want ik zie niet in hoe hij dit team bij elkaar zou kunnen houden met strengheid. Er zal een pro- en anti van gaal clubje vormen omdat zijn strengheid erg veel zwart-wit situaties zouden opleveren. Hierdoor krijg je nog meer splitsing in het team. Het team zal gevierendeeld worden, pro/anti/bankzitter/basis.

Depay zal (net als hoe van Persie vroeger) hoogstwaarschijnlijk de ruziemaker worden waardoor er al snel onrust zal ontstaan. Het Nederlands team bestaat voor een derde uit ego's. Zelfs Cilessen blijkt een groot ego te hebben en heeft nu al bijna ruzie met Pasveer en leiding.

Het zal een draak van een wk voor ons worden helaas.
ExponentiŽle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 19:32:17 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206390517
Wat een enorme bak onzin?

Twee keer gelezen en het enige concrete is dat Cillessen schijnbaar bijna ruzie heeft met Pasveer

Nou

Ja

Nee

Dit gaat verschrikkelijk worden!!!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206390754
Lekker de boel downplayen, dan kun je achteraf zeggen 'dat het wel mee viel'. ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206390968
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Hierbij is er een uiteenzetting opgesteld om te formulieren waarom er een zekere (ofwel onzekere) WK in het verschiet staat. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van diverse variabelen die een significante invloed kunnen hebben op het eindresultaat die de voetballers teweegbrengen.
Je hebt geen idee wat je zegt, of wel? :D :')
pi_206406625
ExponentiŽle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_206409091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker de boel downplayen, dan kun je achteraf zeggen 'dat het wel mee viel'. ^O^
Het zal zeker niet meevallen. Niets zal meevallen. Volgende maand zul je het zien hoe we helaas worden weggespeeld.
pi_206409093
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:32 schreef sp3c het volgende:
Wat een enorme bak onzin?

Twee keer gelezen en het enige concrete is dat Cillessen schijnbaar bijna ruzie heeft met Pasveer

Nou

Ja

Nee

Dit gaat verschrikkelijk worden!!!!!
De doelman heeft veel invloed op het eindresulaat. Pasveer heeft al zijn plekje afgestaan aan cillessen. Wij weten allebei dat het team niet goed ligt met Cillenssen. Interne ruzies staan al vast.
pi_206409095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je hebt geen idee wat je zegt, of wel? :D :')
We zullen het helaas merken volgende maand.
pi_206410443
Dus als het spel helemaal kut is, dan hebben we de 'verhalen' nog _O_

Ik voorspel een van Gaal die zweert nooit meer Nederland te zullen betreden. (omdat 1 woord van een Telegraaf-journalist verkeerd valt oid)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:17:19 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206410598
Wie geeft er Łberhaupt een neuk over wat deze over het paard getilde verwende nesten al dan niet doen?

Ga lekker wat anders doen tijdens het wk. Lees een boek, ga naar de duinen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:20:40 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206410629
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 15:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De doelman heeft veel invloed op het eindresulaat. Pasveer heeft al zijn plekje afgestaan aan cillessen. Wij weten allebei dat het team niet goed ligt met Cillenssen. Interne ruzies staan al vast.
Ik heb geen idee tbh en je uitgebreide analyse maakt me niet heel veel wijzer
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:09:35 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206413052
Nederland aanvallend? _O- _O- _O-

Nederland leunt juist ontzettend achterover.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206431749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 18:03 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus als het spel helemaal kut is, dan hebben we de 'verhalen' nog _O_

Ik voorspel een van Gaal die zweert nooit meer Nederland te zullen betreden. (omdat 1 woord van een Telegraaf-journalist verkeerd valt oid)
Je bedoeld "de feiten". Want alles zou dan al voorspeld zijn.
pi_206431773
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie geeft er Łberhaupt een neuk over wat deze over het paard getilde verwende nesten al dan niet doen?

Ga lekker wat anders doen tijdens het wk. Lees een boek, ga naar de duinen.
Goeie tip eigenlijk wel. We kunnen beter het wk vergeten, want dat is ook waarschijnlijk wat mensen zullen gaan doen, het Nederlands team vergeten.
pi_206431828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 21:09 schreef -XOR- het volgende:
Nederland aanvallend? _O- _O- _O-

Nederland leunt juist ontzettend achterover.
Zo zie je maar hoe slecht zij zijn in de uitvoering. De bedoeling is om zeer aanvallend te voetballen. Het resultaat is het tegenovergestelde. Ontelbare balletjes terug van Frenkie de Jong naar Van Dijk waardoor van Dijk weer pissed off raakt en een grote trap naar voren maakt. Daley is te sloom om die bal te kunnen aannemen en vervolgens heeft Senegal de bal. Die loopt Daley weer voorbij en Cilessen is te klein om ballen nabij de palen en lat te pakken. Het vervolg is een welverdiende 2-0 voor Senegal.
pi_206433766
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 12:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zo zie je maar hoe slecht zij zijn in de uitvoering. De bedoeling is om zeer aanvallend te voetballen. Het resultaat is het tegenovergestelde. Ontelbare balletjes terug van Frenkie de Jong naar Van Dijk waardoor van Dijk weer pissed off raakt en een grote trap naar voren maakt. Daley is te sloom om die bal te kunnen aannemen en vervolgens heeft Senegal de bal. Die loopt Daley weer voorbij en Cilessen is te klein om ballen nabij de palen en lat te pakken. Het vervolg is een welverdiende 2-0 voor Senegal.
Je zit me wel lekker te maken om het WK wťl te kijken :D
pi_206438120
pi_206463053
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Je zit me wel lekker te maken om het WK wťl te kijken :D
Hehe. Ajax flink onderuit met Blind
pi_206463054
Rara wie van Gaal gaat opstellen: Blind
pi_206463320
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 06:11 schreef firefly3 het volgende:
Rara wie van Gaal gaat opstellen: Blind
Lol.

(en ik weet gewoon nog steeds niet wanneer t WK exact begint) :D
Over 3 weken ofzo?

Ik hoop niet dat dit de zwanenzang van Louis gaat worden, die zijn carriŤre in de geschiedenisboeken zal bepalen. (en dan zijn 'we' direct vergeten wat hij gepresteerd heeft)
pi_206472208
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 08:23 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Lol.

(en ik weet gewoon nog steeds niet wanneer t WK exact begint) :D
Over 3 weken ofzo?

Ik hoop niet dat dit de zwanenzang van Louis gaat worden, die zijn carriŤre in de geschiedenisboeken zal bepalen. (en dan zijn 'we' direct vergeten wat hij gepresteerd heeft)
Misschien kun je beter een winterslaap nemen en je tv enz niet meer aanzetten.

Dit wordt namelijk een ramp voor van Gaal. Het zal zeer pijnlijk worden.
pi_206548638
Blessures alom

Zeer, zeer slecht nieuws voor het makke elftal. Het ziet er niet naar uit dat onze spelers fit zijn voor het wk:

https://nos.nl/artikel/24(...)af-zijlijn-toekijken
pi_206635082
Het begint al in te storten:

Cillessen niet mee naar het WK
pi_206778490
Oei dat scheelde niet veel. Heel VEEL geluk gehad dat Senegal niet scoorde. Geluk is echter niet constant!!!!
  Moderator dinsdag 22 november 2022 @ 17:16:10 #25
358144 crew  capuchon_jongen
I love capuchons
pi_206778515

[ Bericht 100% gewijzigd door capuchon_jongen op 22-11-2022 17:16:22 ]
Taalfaut inkoming
pi_206792959
  woensdag 23 november 2022 @ 18:00:43 #27
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206793118
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Oei oei oei
dat was me weer een loei!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_206793301
TS staat bekend om zijn onzin in Crytpo, niet teveel aandacht aan schenken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206798376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 18:13 schreef raptorix het volgende:
TS staat bekend om zijn onzin in Crytpo, niet teveel aandacht aan schenken.
Op het crypto forum zitten alleen maar Bitcoin maximalisten.
pi_206798816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Op het crypto forum zitten alleen maar Bitcoin maximalisten.
Ja en jij bent een zielig ventje die nadat hij op BTC is gebanned mensen blijft bedreigen via DM's
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206802176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 02:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en jij bent een zielig ventje die nadat hij op BTC is gebanned mensen blijft bedreigen via DM's
Nog nooit iemand bedreigd via DM.
pi_206825529
pi_206825540
Ik dacht lekker makkelijk scoren na gisteren maar dit topic is al wat ouder. Ik vermoed, hoop, dat de eerste drie potjes worden gezien als oefenpotjes. Zo wordt althans wel gespeeld.
  zaterdag 26 november 2022 @ 08:00:53 #34
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206825543
Na de groepsfase is het wel klaar
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206854785
Niet te doen dit voor team Nederlaagland :N
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:13:46 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854807
Denk dat ze Qatar gaan pakken jongons *O* w/ B:)B
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:14:30 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206854818
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:11 schreef firefly3 het volgende:
Nederlaagland
Zo heet het niet :{w
pi_206855128
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zo heet het niet :{w
:P
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:38:12 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206855163
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
:P
Nee :{w
pi_206871675
Slechts 2-0 tegen zo'n slecht land.
pi_206875607
De VS gaat Nederland echt inmaken
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')