ohquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik doe nu geen muziek mee, want ik moet tot roest komen
Niet teveel roesten hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
ik doe nu geen muziek mee, want ik moet tot roest komen
Nee dit is progressive trance. Komen straks vast wel artiesten langs met meer tempoquote:
Die van hier voor, vond ik beter idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dit is progressive trance. Komen straks vast wel artiesten langs met meer tempo
Smaken verschillen, vind deze beter. Harmonischer en melodischer ook al is het een lagere tempoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van hier voor, vond ik beter idd.
Zo is dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Smaken verschillen, vind deze beter. Harmonischer en melodischer ook al is het een lagere tempo
zeker!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze is beter dan AVAO ja toch
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
YOU HAVE BEEN SUCCESSFULLY ADDED TO THE PRE-REGISTRATION LIST!
A STATE OF TRANCE
YOU WILL HAVE EARLY ACCESS TO THE A STATE OF TRANCE TICKET SALE! WE WILL SEND ALL THE INFORMATION REGARDING THE TICKET SALE TO YOUR EMAIL ADDRESS.
Ik weet niet of die vrienden van me twee dagen aankunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
hemaatje twee dagen een dag helemaal naar de getver
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
zou hem wel te tip geven af en toe is naar buiten te gaan, hij is echt bleek die man
Zonnebankje tochquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
zou hem wel te tip geven af en toe is naar buiten te gaan, hij is echt bleek die man
ik ben hem kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nog een sub van birdman erbij gekreeg!
Daar kan je op stemmen voor de top 5 tunesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ja toen deed hij tenminste nog boemsika boemsika
niet gestemdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kan je op stemmen voor de top 5 tunes
dat vertelde zequote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe zie je dat ze van Brazilië is
Welke?!? Ik hoef toch niet te werkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben gek genoeg om ook tot 3 uur door te gaan als die stream tot 3 uur zou zijn, ookal moet ik morgen werken
Ja net afgelopen, van ASOT vanwege ADEquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke?!? Ik hoef toch niet te werken
ja goffer zeg!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net afgelopen, van ASOT vanwege ADE
waren al 8 uur bezigquote:
Ik wil alleen LIJF muziek!quote:
Er kwam net wel een behoorlijk geknetter uit mijn buik.quote:
daten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:22 schreef engine het volgende:
@:suzi1
Check wie ik tegenkwam in de dating app![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht op haar reactiequote:
Zo is dat, heb zondag een verjaardag.. verder ook geen plannen echtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Rustig aan, daar is het weekend nu voor. Bijkomen van het harde werken.
Zo'n 'moet' verjaardag? Of wel een leuke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo is dat, heb zondag een verjaardag.. verder ook geen plannen echt
Wel een leukequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo'n 'moet' verjaardag? Of wel een leuke?
Mwa hoor je tig verschillende gesprekken door elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is beter. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als het smoordruk is met mensen.
Kippenhokquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa hoor je tig verschillende gesprekken door elkaar
Zacht weer voor de tijd van het jaar iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een weer, voelt totaal niet aan als eind oktober
20 graden in oktoberquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een weer, voelt totaal niet aan als eind oktober
Wanneer was het koud dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
lekker opwarmen die boel. koud genoeg geweest weer
Toen de zomer net afgelopen was halverwege september was het best frisquote:
Maar toch nog niet zo als we dachten en ook weinig regenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
De ochtenden waren af en toe wel koud...
Nou ja, in oktober kan alles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar toch nog niet zo als we dachten en ook weinig regen
Vannacht trouwens wel een beste regenbui
Of wordt het dan juist nattigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, in oktober kan alles.
Vanaf november gaan we meer richting kou.
Verschuift naar de maanden februari maartquote:
Buiten heerlijk hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:24 schreef suzi1 het volgende:
het is al weken, zo niet maanden, ijskoud en dat ik onder een deken moet zitten
aawhquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
ooo vriendje van fluffy doet haar poetsen nu <3
ja nou het is voor mijn neus al uit de handen gelopen en ik heb me er buiten gehoudenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht even geen muziek voor jou
Nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:11 schreef suzi1 het volgende:
Saturday 22 Oct TYC Crew Presents GabberFest 2022 Raid Festival , A dedication to 30 years of Hardcore history . We Start at 10 am CET on the channel of ettuh, so be sure to follow him, till late at night . Live Performances by Dj Potato , MyChicagoWeddingDj , Evillian , daBuddah , Bobmans , Lady Error , Ettuh , Dj Crystal, Dutch Delinquent , Dr Droogkloot , Nito , Dj Serranator , Dj Pebblez and more . Dont miss it !!
Dan lig ik er net in gok ikquote:
asot feestquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Kan niet wachten tot het maart is
Prima plan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Als het mij niet lukt om kaartjes te kopen ga ik mensen in elkaar timmeren
ik niet nee. kost energiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
komen jullie niet tot rust met muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |