Gloeiende..ik zit elke keer op de verkeerde stream.quote:
Dat zegt heel veel.quote:
Imi heeft taekwondo gedaan,daar leer je wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zei daarstraks dat hij nooit kan winnen van Imi.
Dat was geen dolletje.
Ik had net gemist waar ze het over haddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef mangalie het volgende:
Berend mic controleren 3x achter elkaar
Berend wil zich beschikbaar stellen voor manager, maar het aan niemand vertellen...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had net gemist waar ze het over hadden
Ah dat zei Isaac net idd in hun kamer alquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Berend wil zich beschikbaar stellen voor manager, maar het aan niemand vertellen...
Nope Berend heeft het gisterenavond zelf tegen Jeff gezegd, Met de grap dat als Berend naar huis gestuurd zou worden hij zijn YumYum door de gootsteen zou spoelen etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Ze weten nog steeds niet dat Berend op Jeff heeft gestemd , Berend houdt dat dus geheim voor jeff?![]()
Dit moet toch dan nog wel uitkomen
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope Berend heeft het gisterenavond zelf tegen Jeff gezegd, Met de grap dat als Berend naar huis gestuurd zou worden hij zijn YumYum door de gootsteen zou spoelen etc.
Zoiets zie ik jou ook wel posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
Isaac zegt het wel goed : de groep is nog geen groep en die gaat er ook niet komen als het zo blijft als nu
Huh?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets zie ik jou ook wel posten.
Goed bedoeld,dat er in stadium nog geen saamhorigheid in de groep is.quote:
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef pingu66 het volgende:
De bewoners heben het idee dat zij mooie tv maken en dat een jaar van je leven echt een groot issue is in Televisieland. (Dat dachten ze bij secret story ook)ik denk dat Jinek met Glennis Grace nog meer kijkers trok.
Zover zijn ze nog niet op tvquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Mooi voor tv zegt GJ. Dit is al de 3e week en de eerste 2 zijn niet eens op tv geweest toch?
Ok. Thx. De uitzending kom zo laat op videoland dat ik het soms ook niet kijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zover zijn ze nog niet op tv
Maar die eerste is wel in de tv uitzending geweest als ik mij niet vergis.
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed bedoeld,dat er in stadium nog geen saamhorigheid in de groep is.
Ja goeie, ik heb ook geen idee op wie Jeff gestemd heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef Verida het volgende:
is er eigenlijk bekend op wie Jeff zelf heeft gestemd.
want het blijft natuurlijk wel zo dat ze allemaal op iemand hebben moeten stemmen.
Ik zie te weinig live dus ben vaste kijkerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ok. Thx. De uitzending kom zo laat op videoland dat ik het soms ook niet kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |