De hele dag op bed.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Djedi hoe was je dag vandaag tegen Ruben
elk moment was ik met jou(ruben)
spuit 11quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe was je dag ?
Elk moment was ik bij jou.
Jahaaa.quote:
Kim Dquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Kim K en Mexx zitten boven weer te smoezen
denk over Marciano??
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .quote:
vandaar zijn hele switch nu naar Marciano en Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .
Jeff gaat dat etentje morgen overigens verstoren. Staat ook nog in het vorige topic
Ik hoop dat DGK dat gesprekje van Berend opgenomen . Dat heb ik gemist en niemand hier kon er wat zinnigs over zeggen waardoor ik nog niks weet , maar ik nu wel snap is dat Berend op jeff heeft gestemd
Lekker buiten eten in oktoberquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .
Jeff gaat dat etentje morgen overigens verstoren. Staat ook nog in het vorige topic
Ik hoop dat DGK dat gesprekje van Berend opgenomen . Dat heb ik gemist en niemand hier kon er wat zinnigs over zeggen waardoor ik nog niks weet , maar ik nu wel snap is dat Berend op jeff heeft gestemd
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar zijn hele switch nu naar Marciano en Isaac
Wil prima onder het afdakje haardje aanquote:
ik zit ook wel eens op de andere stream en dan lees ik niks over de stream waar ik op zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimen
Ik weet het niet want niemand zei hier zei echt wat over dat gesprekje van Berend, met wij hij dat besprak etc
Zoe was interessanter om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |