ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaaldquote:
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is vermakelijk zolang je haar maar niet vertrouwt
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...
Of de tel is kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaald
Eerder een rotgans.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zou KimK een dier zijn dan is het een gier(ig)
soms komt er echt alleen maar onzin uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft kan het nog leuk zijn
gewoon die krullebolquote:
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:49 schreef lojanda het volgende:
Zo emotieloos zoals Marciano uit zijn ogen kijkt, ook als hij naar iemand kijkt vind ik een beetje eng.
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
nee nee neequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bijna nog nooit zo een lelijk persoon gezien.
Ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bijna nog nooit zo een lelijk persoon gezien.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
Jammerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee nee
ik doe het niet
ik post het niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |