Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltjequote:
Nadir bijv.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltje
Ja of een spel waarbij je moet rekenen en dan niet op Zoe of Mexx stemmen, omdat ze dat niet kunnenquote:
Ja anders mag het niet in de koelkastquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:21 schreef Cargamelk het volgende:
KimD geeft Wendy een hap rijst .. moet nog ff afkoelen terwijl ze een hap neemt
Idd, ze mankeren daar allemaal wat. JW last van zijn rug en Esther is hardhorend en heeft iets aan haar spieren volgens mij Marciano zijn hart. Nadier gekneusde ribben en zo zijn er nog veel meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltje
Net of met voetbal een topclub een amateurclub de winst gaat geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja of een spel waarbij je moet rekenen en dan niet op Zoe of Mexx stemmen, omdat ze dat niet kunnen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
Berend heeft op Jeffrey gestemd omdat ie wist dat hij het zou halen
Jeffrey weet niet eens op wie Berend heeft gestemd dus de communicatie loopt niet al te vlotjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Toch snap ik dat niet.
Zei hij dat net tegen Jeff???
Tegen wie zei Berend dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey weet niet eens op wie Berend heeft gestemd dus de communicatie loopt niet al te vlotjes
Ik zit op de andere stream.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:28 schreef puzziepie het volgende:
Niemand reageert ook ff
Laat ook maar , ik wacht op een filmpje van iemand
Volgens mij tegen Isaac en Aliciaquote:
of de oventimer loopt af en stond op 17min 50 secquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:31 schreef mangalie het volgende:
Nu is het tien voor zes volgens GJ. Iemand heeft de klok verzet daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |