Check de TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:28 schreef mario390 het volgende:
weet jemand welke spel ze vanavond ?
Praatje maken voor 100 euro beste idee.quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
pitchen kenn ik niet
4 gewinnt kenn ik
Als je conclusies trekt is het wel verstandig om eerst te snappen wat er daadwerkelijk speelt ipv dit geneuzelquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
Over Jeff die het over de grijze muizen heeft en die overal doorheen fietsen , ik hoorde haar naam niet
Moeraima.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe over drie mensen die zo weg mogen ,niks doen en niets inbrengen
Van Maddy mag Mora ook wel weg want die doet geen moer
Heb je het nou tegen mij?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je conclusies trekt is het wel verstandig om eerst te snappen wat er daadwerkelijk speelt
Mora was niet gegaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
Het blijft bizar dat beide kampen niet gewoon Mora in die tank hebben gegooid
de goden zij dank dat niet iedereen in die door haarzelf toebedeelde vervangende mama-rol van estherquote:
Heb je haar weleens zien "sporten?"quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
de goden zij dank dat niet iedereen in die door haarzelf toebedeelde vervangende mama-rol van esther
Sterker nog: ze heeft nog niets eens hoeven vrezen erin te moeten en DAT maakt het tot een bende imbecielenquote:
nee, ik zag haar vanochtend wel rare bewegingen makenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar weleens zien "sporten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |