Over het kookclubje waar Wanda en Kenzi uitwillenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:16 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe wilde iets vertellen wat Maddy nog niet weet over Wanda/Kenzy en krabbelde terug
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kent
Maddy heeft momenteel vooral het syndroom van downquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kent
Ja precies maar dat is dus iets totaal andersquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.
En toen ging Maddy weer over Maddy.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou er last van hebben als ze ontvoerd zou worden... vliefd worden op de ontvoerder of gijzeling nemer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft momenteel vooral het syndroom van down
Pamperen helpt ook niet.Ze is 56.quote:
Ze zou de kant van de ontvoerder/gijzeling nemer kiezen ..is volgens mij het Stockholmsyndroom.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies maar dat is dus iets totaal anders
Ja maar daarmee zegt ze niet dat ze dat heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze zou de kant van de ontvoerder/gijzeling nemer kiezen ..is volgens mij het Stockholmsyndroom.
quote:
S`avonds bij het vuur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |