ja dat geeft wel aan hoe achterlijk zij is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Denkt Mexx dan serieus dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeft? Echt waar?
Ja,want ze kan heel goed liegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Denkt Mexx dan serieus dat Jeffrey niet weet dat zij op hem gestemd heeft? Echt waar?
Martin toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Maddy weet niet meer wie ze moet vertrouwen
Dom is inderdaad niet eens de juiste benamingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja dat geeft wel aan hoe achterlijk zij is.
Haar vriend heeft haar dertig keer bedrogen zei ze laatstquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,want ze kan heel goed liegen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar vriend heeft haar dertig keer bedrogen zei ze laatst
Begin eerst eens bij jezelf want anderen is nog lastigerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Maddy weet niet meer wie ze moet vertrouwen
Zei ze dat? Ze kent het wel maar ik hoorde haar dát niet zeggenquote:
Zo hoorde ik het wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ze kent het wel maar ik hoorde haar dát niet zeggen
Daar ken ik een liedje van.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat kan een uur later weer anders zijn
Ik absoluut niet ,maar ze zei wel dat ze het kendequote:
Okee.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik absoluut niet ,maar ze zei wel dat ze het kende
Doe maar niet want Carcamelk zegt dat hij het hoordequote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee.![]()
Zit ik fout.Even post weghalen.
Ik heb wel gehoord dat ze dat syndroom kentquote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:13 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook ...Stockholmsyndroom .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |