en muschi voll muizen??quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario kan beter een doos vol muizen kopen
will hij haar klein ruben zeigen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
''Djedi en Ruben zitten in een boom...''
Nou nee...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Beter hadden ze de 'alleskunner' erin verwerkt tot aan twintig kandidaten waardoor natuurlijke selectie. Bij een dictee valt dan bv. Mexx af vanwege 'nie' ipv 'niet'. Zo blijven uiteindelijk de terechte mensen over ipv zwakkeren die vals gaan samenzweren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
sasha heeft toch en bret kont
en bret tiet
In koppels eentje geblinddoekt een parcours af laten leggen met obstakels.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:02 schreef puzziepie het volgende:
Bep , GJ en Martin over iets van een spel ,wat met vertrouwen te maken heeft maar wat niet als zodanig benoemd moet worden want anders wil niemand meedoen. Groepsbinding ... gewoon over groepsdynamiek eigenlijk dus
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In koppels eentje geblinddoekt een parcours af laten leggen met obstakels.
Daar hadden ze het net al over.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babettequote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hopelijk mogen ze de koppels niet zelf kiezen/maken.
Wie bepaalt dan "terecht" ?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:00 schreef Kakadylo het volgende:
Beter hadden ze de 'alleskunner' erin verwerkt tot aan twintig kandidaten waardoor natuurlijke selectie. Bij een dictee valt dan bv. Mexx af vanwege 'nie' ipv 'niet'. Zo blijven uiteindelijk de terechte mensen over ipv zwakkeren die vals gaan samenzweren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net al over.
Dat zou beter zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babette
Dit is meer PMT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat om groepsbinding ik heb alle vertrouwen in Babette
Babette heeft heel veel dingen daar bedacht . Als iemand weet hoe het werkt dan is zij dat welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Dat zou beter zijn.
Maar groepsbinding in een spel als deze, mwah![]()
Vind ik sws een lastige al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |