Een van de redenen waarom ik nauwelijks naar Jinek wil kijken, ik kan niet meer tegen dat plaatsvervangende schaamtegevoel.quote:Op maandag 30 januari 2023 23:37 schreef Szura het volgende:
Word je als Macron geconfronteerd met debieltje Jair
Gezien het aantal posts hier ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik nauwelijks naar Jinek wil kijken, ik kan niet meer tegen dat plaatsvervangende schaamtegevoel.
Ik verbaas mij hier altijd over? Heeft nou nog bijna niemand door dat het geslacht alleen boeit voor het zwangere stel? De rest reageert doorgaans hetzelfde, het maakt ze namelijk maar zelden iets uit...quote:
Ik vraag me weleens af wat Eva van haar eigen programma vindt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Het was wederom slecht vanavond, hebben ze een interessante gast die net terug is uit Turkije…
Laten ze het weer draaien om platte seks en een geestelijk gehandicapte vrouw. Maar ze is zwart en vrouw dus dat mag ik niet zeggen. En wat is de meerwaarde van Marc Marie?
Had die man gewoon een uur laten vertellen.
Ik was nog aan het werken. Begin gemistquote:
Maar gelukkig heeft Mark daar geen herinnering aan en komt hij gewoon ff profiel maken bij Jinek voor de verkiezingenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:22 schreef monkyyy het volgende:
We hadden nooit moeten bezuinigen op defensie, maar op uitkeringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |