Extreemlinks activisme is al een tijdje de norm bij NPO en RTL.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:25 schreef Deatheyee het volgende:
Wat een idioterie, waarom nog aandacht besteden aan dit soort mafkezen.
Eigenlijk wel ja, ik snap dat niet helemaal. Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Extreemlinks activisme is al een tijdje de norm bij NPO en RTL.
Fijn hè?
Ik snap er werkelijke niks van. Je hebt gelijk hoor. Maar ook de hoeveelheid mensen op tv die dit soort acties goedpraten is schrikbarend. Zelfs tijdens de uitzending nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn hè?
Helaas is de GGZ uitgekleed, dit soort mensen horen echte hulp te krijgen. Toppie, VVDquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:39 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijke niks van. Je hebt gelijk hoor. Maar ook de hoeveelheid mensen op tv die dit soort acties goedpraten is schrikbarend. Zelfs tijdens de uitzending nog.
Gewoon met zo een nietpistool door de hand heen? stuk of 5 perhand dat je wel echt vast zit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Jezelf vastlijmen is wel passé nu. Kunnen ze zichzelf niet vastspijkeren ofzo
Ach wie neemt de mening van zo'n stien nou serieus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:39 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijke niks van. Je hebt gelijk hoor. Maar ook de hoeveelheid mensen op tv die dit soort acties goedpraten is schrikbarend. Zelfs tijdens de uitzending nog.
Gisterochtend in Spraakmakers op Radio 1 kon de presentatrice haar sympathie voor deze activisten nauwelijks meer verhullen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Fijn hè?
Het grappigste is, het punt waar hij of de mensen in de musea precies actie voor voeren komt totaal niet aan bod, alleen de actie. Ja iets met klimaat, en volgensmij Bangladesh?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:23 schreef MadMaster het volgende:
En daar ga je dan als karikatuur van een vermoeiende groep schreeuwers met hun Pritt stift obsessie:
[ afbeelding ]
Bij dat Khalid & Sophie blijven ze die vandalen die een Van Gogh en andere dure schilderijen besmeuren met schijt aan risico op schade ook een podium geven en dan mogen gasten beurtelings zeggen hoe goed en knap ze het vinden van die actievoerders dat ze opkomen voor hun zaakquote:
Nou ja op zich zie ik wel dat je met dit soort acties ervoor zorgt dat het maatschappelijke debat wordt aangezwengeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:42 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het grappigste is, het punt waar hij of de mensen in de musea precies actie voor voeren komt totaal niet aan bod, alleen de actie. Ja iets met klimaat, en volgensmij Bangladesh?
Zo stevig zat hij nou ook weer niet vastgeplakt aan die tafel...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Die man heeft hiermee niks losgemaakt
Het enige wat ik als iemand die er pas net achter kwam dat het gebeurd is erover weet is dat het een klimaatgekkie is en dat het onderwerp over andere gekkies die musea onveilig maken ging. Geen idee welk punt hij wilde maken of waarom ik hem serieus moet nemen, ik zie alleen een idioot vastgeplakt op tafel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:42 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Het grappigste is, het punt waar hij of de mensen in de musea precies actie voor voeren komt totaal niet aan bod, alleen de actie. Ja iets met klimaat, en volgensmij Bangladesh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |