Had ook een dominee kunnen zijn met die stem van hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zien
Kim D denkt dat ze van bepaalde zaken een strijd moet makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die voelt zich ineens onoverwinnelijk terwijl ze niks gedaan heeft.
zijn er alquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
we kregen toch van vandaag filmpjes wel?
Bijna poëtisch ditquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt dan kom je er in de grote lijnen wel waarbij je het nooit exact zal weten
heel evenquote:
te impulsiefquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maar weer eens KimD instrueren dat ze niet in emotie moet reageren...
Ze is opeens ook wel een groupie hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maar weer eens KimD instrueren dat ze niet in emotie moet reageren...
Iedereen poept. Je wil een camera in de pleequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
ik geloof kim d heeft in de
loods nog nie gezegd
"ik moet poepen"
Die vriend was toch nog heel pril?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Kim D meer voor Jeff voelt dan ze wil toegeven, vooral omdat ze een vriend heeft en Jeff qua uiterlijk niet haar type is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D denkt dat ze van bepaalde zaken een strijd moet maken
terwijl ze soms gewoon je mond moet houden en doorlopen
ik denk het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Kim D meer voor Jeff voelt dan ze wil toegeven, vooral omdat ze een vriend heeft en Jeff qua uiterlijk niet haar type is
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vriend was toch nog heel pril?
ja maar zij zegt dat niet zo als kim kquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen poept. Je wil een camera in de plee
Pin me er niet op vast maar ik dacht pas een maand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |