quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben Jeff en KimD dat wel door?
If you can`t beat them,join them.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Het is heel erg opvallend na gisteren
Ik gok van wel , ik heb de indruk dat ze ook met iets bezig zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben Jeff en KimD dat wel door?
ik denk dat Zoe denkt dat ze tactisch kan spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
If you can`t beat them,join them.
Een plannetje smeden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gok van wel , ik heb de indruk dat ze ook met iets bezig zijn
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Zoe denkt dat ze tactisch kan spelen![]()
Ze vond martin toch ook leuk.,raar kind hoor die zoequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Gaat ze nu doen of ze hem heel leuk vind?
![]()
Temtation Islandje spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Gaat ze nu doen of ze hem heel leuk vind?
![]()
Ze 'zou hem doen' zei ze ooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze vond martin toch ook leuk.,raar kind hoor die zoe
Vanmiddag maakten Wendy en Kim een lijstje met wie op Jeff hadden gestemd en Zoe was voor Kim veilig maar Wendy en Jappie en Jeff gaan er vanuit dat Zoe ook op Jeff heeft gestemd . Ik heb de indruk dat Kim D daarom nu ineens vanmiddag aanpapte met Zoe (Ik heb haar nooit echt eerder met Kim gezien) en andersom Zoe wil ook iets .quote:
Ah om misschien toch later in de week haar weer uit te horen, en dat zoe het dan misschien wel durft te vertellen dat zij dus op Jeff heeft gestemd..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag maakten Wendy en Kim een lijstje met wie op Jeff hadden gestemd en Zoe was voor Kim veilig maar Wendy en Jappie en Jeff gaan er vanuit dat Zoe ook op Jeff heeft gestemd . Ik heb de indruk dat Kim D daarom nu ineens vanmiddag aanpapte met Zoe (Ik heb haar nooit echt eerder met Kim gezien) en andersom Zoe wil ook iets .
Maar ik kan het verkeerd hebben
begint met een N en eindigt op Adirquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft heel veel info over mensen die liegen.
Ze zijn wel wat van plan volgens mij , Kim heeft het al de hele dag over wie de mensen zijn die op Jeff hebben gestemd en kan moeilijk dingen loslaten. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah om misschien toch later in de week haar weer uit te horen, en dat zoe het dan misschien wel durft te vertellen dat zij dus op Jeff heeft gestemd..
Klopt zoe was aldoor bij dat andere groepje..
Zelfinzicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
begint met een N en eindigt op Adir
hij kijk zwker 24/7 in de spiegelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft heel veel info over mensen die liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |