euhh tjaquote:
Echt zo`n studenten maaltijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh tja
wat moet ik er van zeggen
ziekenhuismaaltijdquote:
Is toch niet van hun.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
een pan zo van de kookplaat op een aanrecht zetten
Macaroni dan maar?quote:
viel mij ook al opquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoe ineens weer opvallend veel bij Jeff en Kim D
Wel grappig wat er dan allemaal in één dag veranderd is qua sfeer en dynamiekquote:
etennnnnnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoe ineens weer opvallend veel bij Jeff en Kim D
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Macaroni dan maar?
[ afbeelding ]
preciesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wil in het groepje Jeff en Kim D. Zat vanmiddag ook al te slijmen.
Daar hadden ze het vanmorgen dus over tijdens het centraal.. omdat er geen geld is meer voor het eten.. en ze dus eten van hun eigen zakgeld kopen ze allemaal apart koken en gaan eten.. geen saamhorigheid meerquote:
Ik denk dat ze zit te vissen en paaienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wil in het groepje Jeff en Kim D. Zat vanmiddag ook al te slijmen.
nee ik bedoelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vanmorgen dus over tijdens het centraal.. omdat er geen geld is meer voor het eten.. en ze dus eten van hun eigen zakgeld kopen ze allemaal apart koken en gaan eten.. geen saamhorigheid meer
Hebben Jeff en KimD dat wel door?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Het is heel erg opvallend na gisteren
Ah zo, dat weet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik bedoel
Kenzi bij Isaac en Alicia (hebben Isaac en ALicia uberhaupt samen gedaan?)
Wendy en Babette en GJ (deed GJ met hen mee?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |