Enige nadeel vind ik wel dat alles altijd aan zo'n dekentje blijft plakken, 10 duizend haren enz. Heb ik met een normaal fleecedekentje wel minder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Deze bijna meegenomen
https://www.ah.nl/product(...)id-tobacco-130x170cm
https://www.ah.nl/product(...)oes-oud-roze-45x45cm
It's so fluffy
Zo rijk zijn die daar niet, voor een tientje en een broodje kroket heb je daar Svetlana op je hotelkamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo weer ayce tussen de rijke russen
Ik heb juist dat zo'n fleecedeken allejezus statisch wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige nadeel vind ik wel dat alles altijd aan zo'n dekentje blijft plakken, 10 duizend haren enz. Heb ik met een normaal fleecedekentje wel minder.
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist dat zo'n fleecedeken allejezus statisch wordt.
Met mayonaise?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo rijk zijn die daar niet, voor een tientje en een broodje kroket heb je daar Svetlana op je hotelkamer.
Je mag ook niks meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Denk je alles gehad te hebben vandaag komt dit nog even in het nieuws.
Wat lees ik nou weer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Slava Ukrainaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo weer ayce tussen de rijke russen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik trek mijn blauw gele polo aan. Beetje peacocking.
Je zou er maar naast staan in de file.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou er maar naast staan in de file.
'vogelpoep' op je raamquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Met een beetje pech heb je dan wat saus over je auto heen. Of in je auto als je raampje openstaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe is @Wereldgozer wel een gekkie hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
beter dan op jezelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Had laatst een flinke dosis vogelkak op m'n voorruit. Zag in m'n ooghoek iets van een meeuw laag overvliegen en FLATS, vol tegen de ruit.
Een echte T(r)ukkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe is @:wereldgozer wel een gekkie hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |