Ik..de rest slaapt.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ookAlleen ik kijk niet naar slaapstreams
Mogguh!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik neem zo nu en dan een kijkje
Soms is Eunice ook vroeg op voor haar oefeningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik lees hier de hele nacht meeDus lekker gelurkt. Om een uurtje of acht zet ik hem wel aan. Al is een Erik in de morgen ook wel grappig om naar te kijken. Die man kan zo doods voor zich uit staren
Ja, maar ze kijkt dan zo demonisch uit haar ogen dat ik bang ben dat ze door mijn scherm heen komt vliegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Soms is Eunice ook vroeg op voor haar oefeningen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ze kijkt dan zo demonisch uit haar ogen dat ik bang ben dat ze door mijn scherm heen komt vliegen
Ja ik ook. Alleen als ze stil zit vind ik het niet zo spannend. Net zoals Erik met doodse blik. Ze moeten me wel vermaken als ik wakker ben en niet slapen of starenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 05:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja ze kijkt er wel ietwat apart bij soms. Toch vind ik het wel leuk aan haar, dat zweverige.
Babette volgens mij.quote:
Weet je ook hoe laat het centraal is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:09 schreef Seattle het volgende:
MorguuuhWat een goede dag gisteren, zeg! Dat waar je niet meer op durfde te hopen gebeurde dan toch. Heb nog een keer die opdracht van Jeff gekeken. Weer bloedstollend. En dan vandaag Centraal. Benieuwd of er mensen zijn die echt hun mond open durven te doen. Maddy heeft het in ieder geval niet meer onder controle, als ze dat al ooit had!
11 uurquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat het centraal is?
Denk ik.quote:
Thnx, dan kan ik net een stukje zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |