quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef Kakadylo het volgende:
Martin blijft vanuit Jeffrey ook link
Die jongen heeft mooie krullen van zichzelfquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het niet doet
Dat had ik ergens ook niet verwacht trouwensquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Martin stemt niet op Jeff
nu niet
hij was echt heel stelligquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik ergens ook niet verwacht trouwens
Ja je zou het niet denken maar dat was echt zo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:47 schreef Kakadylo het volgende:
Martin is te slim om op Jeff te stemmen
Stoker ben je!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik dacht vanmiddag ook al zoiets te horen
en nu zeiden ze het weer
Jw zei morgen je haar eraf
Het is een snotneusquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
waarom haalt Kenzi adem als een vis
Nice tryquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Ik sprak vanmiddag de wandelgangen, en die zeiden dat het de hele week eliminatieweek is
Nee hoor schatquote:
Zeker!! nou heb ik zelf sowieso niet echt een probleem met Martin , maar ik had wel gedacht dat hij juist op Jeff zou stemmenquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was echt heel stellig
kreeg hij een klein pluspuntje voor
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:49 schreef D. het volgende:
Ik sprak vanmiddag de wandelgangen, en die zeiden dat het de hele week eliminatieweek is
soms is het net of jij alleen COSTquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:50 schreef Kakadylo het volgende:
Bij anderen ga ik nog liever een tekenfilm kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |