jij loopt weer voorquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Morgen krijgt de manager 'm ook nog van links naar rechts ... Kenzi is uit de eetgroep gestapt..
Oh morgen overlegdag! LeuK!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Morgen krijgt de manager 'm ook nog van links naar rechts ... Kenzi is uit de eetgroep gestapt..
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee klopt, hij ligt eruit
Ze zijn gewoon jaloers op het compliment
mexx hequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Oh, meisje toch. Waarom trek je dit aan…
als je de hele dag zo kijkt moet je toch diep ongelukkig zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zangeres zonder nummer is me een partij zuur zeg
Ja, zo zonde. Ze kan er zo leuk uit zien.quote:
Ik denk dat hij dat ook meende. Ze hadden verder ook geen problemen ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij weg
de meesten hebben geen idee daar wat hun goed staatquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zo zonde. Ze kan er zo leuk uit zien.
Tja…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:40 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe kun je bij zo'n opdracht nou niet op Moraima, Djedi, Sasha of Berend gaan
Dat denk ik ook , denk dat dat ook helemaal niets met jaloezie te maken heeft .quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook meende. Ze hadden verder ook geen problemen ofzo.
Soms lees je hier iets wat er gezegd werd en dan staat het er maar voor de helft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , zij zagen geen winnaar in Jerold, Jeff wel en daarom is hij weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |