ik vind Ruben ook een griezelquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de dames
Ja, vanmiddag werd Kenzy al gewaarschuwd, die niet op die kamer slaapt, dat Martin z'n broek uit zou trekken. En inderdaad...quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de dames
Beter doe je dat subtielquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
Kom Jappie
wees slim
hoor Mirthe uit
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook niet,maar soms op vid. land
Martin is nogal exhibitionistischquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag werd Kenzy al gewaarschuwd, die niet op die kamer slaapt, dat Martin z'n broek uit zou trekken. En inderdaad...
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
hoeveel mannen hier hebben er een pyama broek?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voordat ik hier antwoord op geef .. .wat impliceert ja, en wat impliceert nee?
mijn vaderquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ken geen mannen met een pyjamabroek behalve de man van m’n zus.
die heb je in pj gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ken geen mannen met een pyjamabroek behalve de man van m’n zus.
Ja, ik weet hoe gek dit klinkt. Ineens…quote:
Zelfde niveau jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |