Jaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zou het niet leuk zijn als er vanavond nog een eliminatieronde is?
Rare stem van GJquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
Nadir bevestigd dat GJ op Wendy heeft gestemd
willekeurig
en heeft er ook spijt van
Of een spel voor immuniteitquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Zou het niet leuk zijn als er vanavond nog een eliminatieronde is?
daar zijn ze echt 5quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat doen ze voor raar spelletje in de slaapkamer?
Verwarrendquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
mirthe denkt
dat zei denken
dat mirthe niet meer bij hun wel horen
mirthe weet dus niet dat ze pissig zijn omdat Jerrold en zij even afstand hebben gehad
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
vor vandaag ben ik echt bijna klaar met dit
deze dag komt in en week op tv niet erder
dan kijk je niet meer naar tvquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
Ik kijk geen uitzendingen op tvquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
you are doomedquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil dit spel niet zien van die gillers. Maar m’n tv reageert niet meer op een stream wissel
Maar Martin is vies vies, hoe hij nu ook weer de hele tijd rondloopt in zijn onderbroek bij de damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |