Ik zou me echt ongemakkelijk voelen...quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik vind Myrthe een lekker hapje....
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naarquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja die nep dates slaan ook nergens op maar hij schijnt nu achter myrthe aan te zitten... wat de bewoners zelf zeiden laatst buiten. Vind dat gewoon een beetje eng
Weet niet of het over Erik ging maar zou best kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik snapte het ff niet maar het ging over een hij en iemand die achter Sascha aanliep
Wat doorlult, dat ze beschuldigt werd dat zr de naam van Maddy heeft genoemd? gelijk heeft ze, ik zou ook willen weten wie de aanstichter daar van is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Maddy over Kenzi die de hele groep afgaat en alles doorlult
Kumbaya groep zal wel overblijven in the end. Hopelijk spelen ze het niet zo uit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Kakadylo het volgende:
Het programma zit dusdanig in mekaar dat al die slappe hap straks juist overblijft
Die meiden doen niks wat hem dat idee geeft. Een normaal aardig gesprek voeren ziet hij blijkbaar als een opening..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naar
|Ik zeg gewoon wat er wordt gezegd , niet wat ik denkquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat doorlult, dat ze beschuldigt werd dat zr de naam van Maddy heeft genoemd? gelijk heeft ze, ik zou ook willen weten wie de aanstichter daar van is.
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naar
Je weet toch wel hoe iemand in elkaar zit. De cos zit er niet maar zien dat ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die meiden doen niks wat hem dat idee geeft. Een normaal aardig gesprek voeren ziet hij blijkbaar als een opening..
Dat dus.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijn
OKquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijn
Kan Ruben doen natuurlijk, maar of haar vriendje dat leuk zou vinden mag Joost weten..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi had gewipt moeten worden. Alsof FEBO speciaal deze proef uitkoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |